לקוחות מספרים
06.08.2020
הבוקר נכנסתי בפעם הראשונה לקבל/להבין את הדו"חות של המסלקה הפנסיונית. לבד לא הצלחתי ופניתי אליכם, ודיברתי עם שבי.
שבי עזרה לי מאוד גם בצד הטכני, להוריד ולראות את הדו"ח, וגם בצד ההבנתי, מה בכלל יש בדו"ח ומה המשמעות. היא עשתה את זה עם הרבה סבלנות ובצורה מאוד ברורה – אם מסבירים לי לאט אני מבין מהר.
הרבה תודה לשבי על התמיכה המצויינת.
14.07.2020
ברצוני לציין לשבח את הטיפול המקצועי , האדיב והנפלא של לירון .
לירון חזרה אלי בעקבות בירור של מס' ימים מול תשובת המחלקה הטכנולוגית , תשובת המחלקה לא הייתה מובנת לי ולירון דאגה להשאר איתי על הקו ואף חזרה אלי מס' פעמים עד שהבנו יחד מה הייתה הטעות בשידור הקובץ.
אני תמיד מקבלת שירות מקצועי ואדיב אבל לירון פשוט הצטיינה !!!
11.06.2020
אני מבקש להודות מעומק ליבי לנציגה שלכם גברת שבי
בימים האחרונים נתקלתי בבעיה באתר והייתי בהתכתבות אתכם.
היום תוך כדי ניסיון לתפעול האיזור האישי באתר הגעתי לגברת בשם שבי
קיבלתי ממנה סיוע יוצא מגדר הרגיל מעל ומעבר למצופה באדיבות ובסבלנות מרובים
אני מבקש מאוד להודות לה ולכם.
23.10.2019
אני רוצה לציין את השירות המקצועי , הפרואקטיבי והידידותי שקיבלתי מהנציגה דקלה.
השירות המצוין של דקלה, הביא מבחינתי, כבוד רב למסלקה.
ר. מנהלת מערכות מידע בגוף מוסדי
19.8.2019
רציתי להסב את תשומת ליבכם לנציגה מדהימה שיש לכם בשם דקלה.
קודם כל צורת הדיבור הורידה לי את מפלס הלחץ תוך דקות.
דקלה עברה איתי לקוח לקוח על מנת להבין איפה בדיוק הבעיה.
עזרה לי לפתוח פניה בנושא וממש ליוותה אותי בחודש האחרון על בסיס יומי \ שבועי לוודא שמשהו טופל או שקיבלתי מענה.
גם לאחר החודש הזה – הסתבר שעלי לפנות ישירות לחברות הביטוח שהרי הקובץ יצא מהם.
דקלה דאגה להעביר לי את האנשים הספציפיים שיכולים לסייע (ולא שלחה אותי לחפש בעצמי) מה שקורה בהרבה חברות.
ועל כן תודה לדקלה.
ולזה קוראים "סופר שירות"
כן ירבו כמוה.
7.7.2019
פניתי למוקד וענתה לי אגתה המקסימה! אשר לא הרפתה עד שלא קיבלתי תשובות, ביצעה מעקב ודאגה לעדכן אותי בכל התפתחות. אגתה, תודה לך על השירות המדהים, תודה לך על חווית שירות מהממת! עלי והצליחי לא קיימים נציגים כמוך:)
10.3.2019
אני רוצה לשבח ולהוקיר תודה לשתי הנציגות שנתנו לי שירות מעולה, הנחו אותנו וסייעו בסבלנות רבה בכניסה לאתר, נתנו לנו הדרכה ואת כל המידע הנידרש כדי שנבין את תהליך הגשת הבקשות. על כל זה אני רוצה להודות ולהביא לידיעתכם, השירות היה מצויין.
04.02.2019
ברצוני להודות לדיקלה נציגת השרות שלכם, שבאופן סובלני וסבלני נתנה לי שרות
מכל הלב ועזרה עם כל דבר אפשרי.
דיקלה הנה הפנים של המערכת, פנים יפות ונעימות אשר הופכות את קבלת השרות
לחוויה חיובית ומהנה.
זכיתם בעובדת נאמנה, אשרכם.
30.12.2018
תודה רבה דקלה
על שרות מעולה ובעיקר איכפתיות!!!
26.11.2018
ברצוני לשבח את העובדת ששמה מאיה. אני סוכן ביטוח מעל 20 שנה. מעטים המקרים שקיבלתי שירות כפי שקיבלתי ממאיה. אני חייב לציין את המקצועיות שלה, את צורת הדיבור הנעימה ולא מלחיצה שלה, את הסבלנות הרבה ובעיקר את הרצון לעזור. אני מאחל לכל מעביד עובדת כמו מאיה. כן ירבו.
24.11.2018
שלום וברכה, נהניתי מאד להיעזר בשירותכם היעיל והמהיר, שירות מושלם ללא דופי.
05.11.2018
דקלה שלום, ברצוננו להודות לך על היענותך האדיבה והסבלני לעזור לנו בבעיה שנתקלנו, הרצון הטוב שלך לתת לנו שירות וסיוע ראויים לציון.
על הכל תודה עמוקה.
09.08.2018
לשירלי ועליזה, המון תודה על העזרה, היחס היפה והסבלנות. שבת שלום
08.08.2018
שלום רב, ברצוני לציין לשבח את העובדת הנל. הבחורה הינה מאד שירותית , חוזרת לטלפונים,נחמדה מאד. התרשמנו מאד לטובה ומאחלים לה בהצלחה. תודה ויום טוב אביטל.
31.07.2018
שלום בימים האחרונים הייתי בקשר עם דורין לגבי רישום מעסיקים ושידור קבצי xml דרך המסלקה ראוי לציין שדורין קודם כל מאוד מקצועית , ידעה להסביר לי את התהליך במלואו וביצעה מעקב מלא אחר הטיפול, חזרה אלי בדיוק בזמנים שהבטיחה גם כדי לומר שעדיין אין תשובה . תודה רבה על השירות הנדיב והיעיל דורין מייצגת את המסלקה הפנסיונית בצורה הטובה ביותר שניתן.
איילת, מנהלת תפעול סוכנות הסדרים.
24.07.2018
שלום רינת,
קבלתי ממך שירות יוצא דופן באיכותו ובנעמו.
מודה לך מאוד.
יעקב, סוכן ביטוח.
07.06.2018
בוקר טוב,
חן חן לכם על התגובות המהירות. איזה שירות נפלא.
תמי, חוסכת לפנסיה.
28.05.2018
תודה רבה רבה. השירות שלכם זה אחד הדברים הטובים שקורים בענף הביטוח 🙂
איילת, חברה הנותנת שירות למעסיקים.
22.05.2018
ברצוני לציין שכל אשת שירות שענתה לי אצלכם במחלקה הזו היתה סובלנית ונעימה ממש מקסימות הלוואי שבכל מקום ציבורי היה שירות כזה תודה תודה מקרב לב
8.05.2018
למנהלת הדסק בוקר טוב
רציתי להביע את התפעלותי מהנציגה עליזה בהאטה .על שירות נדיר.בעלת סובלנות לא רגילה היה לה את כל הזמן לשאלות שלי ולא האיצה בי!. הופתעתי לטובה. התברכתם!
2.05.2018
לרינת, נציגת שירות הלקוחות.
ורק להגיד תודה, (מילה קטנה וגדולה כאחד) שוב פעם, באתי לומר לך. יישר כח, על השירותיות, על ההבנה, על המקצועיות ועל הסבלנות שבעבודתך. בתודה ובברכה, בנצי, סוכן ביטוח
9.03.2018
ענבל,
תודה רבה לך. השירות שלך הוא מעל ומעבר. תעבירי למנהלים שלך בבקשה.
9.03.2018
הי ענבל,
ראשית תודה לך. שנית – אנא העבירי לממונים עליך את שביעות רצוני מאופן הטיפול שלך בבעיה שנוצרה אצלי בחיבור למסלקה. דאגת להיות "עם האצבע על הדופק" עד פתרון הבעיה ואני תקווה שבחודש הבא כשאתחיל לשדר הכל יהיה בסדר (כך זה נראה לפחות עכשיו). מקווה שתמשיכי שם בהצלחה ותתני דוגמא לאחרים. ישר כוח!
ציפי, מעסיקה.
9.03.2018
אתם תותחים!!!!
זריזים!!! תודה רבה בברכה יום נפלא אדל
29.01.2018
לכל מאן דבעי. רצוני להביע את תודתי למאיה אחת העובדות באתר התמיכה של הסליקה היא היתה סובלנית ומאוד מקצועית יש לציין שהייתי טעון וכעוס אבל היא לא עזבה אותי והדריכה אותי עד שהצלחתי לעשות את הפעולה כראוי שרציתי. מתן שרות כזה לשמש דוגמא לכל העובדים אנא אבקש לתגמל אותה כראוי זה לא מובן מאילו.
25.12.2017
אני רוצה להודות לפקיד שלכם בשם גל שנתן לי שרות לא יאומן שלצערי אנחנו לא רגילים לקבל בדרך כלל במדינה שלנו,אז ממש כל הכבוד על השרות הנפלא
23.10.2017
תודה רבה לכולכם. ברצוני לא רק להודות אלא גם להדגיש שהשירות שקיבלתי מכם הן בתכתובת בדוא"ל והן בפניות טלפוניות למוקד היה מקצועי, מהיר, חביב ואדיב עם עמידה בזמן ובמילה. כל הכבוד לכם!!! ותודה. כך צריך להיות והיה כל כך נעים לפגוש שירות כזה. תמשיכו כך ושיהיה לכם בהצלחה. מאחלת לכם ולבני ביתכם המון אושר, בריאות ושמחה.
בכבוד רב,
אולגה
17.10.2017
רינת, השרות הטלפוני שלך היה מעל ומעבר. גילית סופר סבלנות לאיטיות שלי ובסוף הצלחנו. י יתן וירו נותני שרות כמוך בישראל. אשמח שהערתי זו תעבור לממונים. בברכה,
חיים
7.09.2017
לידי לירון,
תודה רבה על בכל ובמיוחד על סבלנות ודיוק. בברכה, ליבי
12.07.2016
תודה רבה על השירות לינוי זה לא מובן מאליו בברכה
עופר
5.07.2016
אל שלומית כהן, אתמול חוויתי חוויה שונה מרוב שיחות הטלפון שלי למסלקה. פנייתי נענתה תוך דקות ספורות ומעבר לקו הייתה אביגיל זוהר, אשר מתוך תפיסת שירות נפלאה, המון רצון טוב ומקצועיות, עזרה לי וגרמה לי להיות מרוצה. תודה רבה לאביגיל !!!
דורון
21.06.2016
תודה על התגובה המיידית. חייב לציין לטובה את השירות שלכם מהיר ויעיל מאוד! ותודה על הנכונות לסייע. להבא נדע לפנות אליכם מידית. בברכה, לירן
20.06.2016
שלום,
אני מבקש להודות לשירלי על השרות האדיב והאחראי לו זכיתי היום במסגרת טיפול בתקלה באתר המסלקה הפנסיונית. השרות שלה חריג , נדיר וראוי לכל שבח. יישר כח שירלי. בברכה,
יעקב
20.06.2016
לכב' מעיין האלופה!!
מצ"ב טופס אישור קבלת טוקן. אין מתחרים לך לזריזות והיעילות! תודה מכל צוות ניוקום.
15.06.2016
תודה רבה.
לא רגילה לקבל כזה טיפול יעיל ומהירJ
9.06.2016
שלום שלומית,
תודה על הטיפול המהיר בבקשתי והיחס שקיבלתי. הזנתי בקשה חוזרת באמצעות, להבא אסתמך על לו"ז שמסרת לי ולא על הודאות מכוונות. בתודה רבה,
דמיטרי
24.04.2016
שלומית,
בשבוע האחרון, מאז שהתחברתי למסלקה לקלבת השירות – קיבלתי שירות מעולה, מיידי, ברור – ושימושי משירן אהרוני. תענוג שיש לסוויפטנס אנשים עם תודעת שירות כזו. בברכה,
דני
1.03.2016
צהרים טובים,
אני רוצה לציין את שירן מהשרות של המסלקה הפנסיונית, שנתנה לי היום שרות בצורה יוצאת דופן, עם הרבה סבלנות ומאור פנים. פשוט ראו את החיוך בטלפון (: בברכה,
צביה
28.10.2015
בוקר טוב, אנו רוצים לציין לשבח את תודעת השירות של לינוי אלנו, שכן כגוף שנותן שירות למבוטחיו ומקבל שירות מגופים מוסדיים, אנו מבינים ויודעים מה עומד מאחורי המילה "שירות". בקבלת שירות תמיד ניתן לזהות את מי שחייב לתת לך שירות ואין לו פשוט ברירה…. ואת מי שרוצה לתת לך שירות ויעשה את הטוב ביותר כדי שתקבל זאת. ראינו לנכון לציין לשבח את תודעת השירות של לינוי למשרדנו, משרדנו עושה שימוש רב בפניות למסלקה, כבר ניצלנו 130 פניות למדעים (רכשנו עכשיו חבילה נוספת דרך לשכת סוכני הביטוח של עוד 150 פניות), בנוסף בדקנו את טיפולכם בבקשות לעדכון סוכן מטפל ייפוי כוח ודוחות פיצוים למעסיקים. בשירות שקיבלנו מלינוי מצאנו שהיא תמיד נעימה, יסודית וסבלנית, גם אם יש קושי לא מרפה עד שמוצאת את הפתרון ואת הדרך לסייע. אשריכם שיש לכם עובדת שכזו, ואשרינו על מתן השירות ממנה. יישר כוח
18.12.2014
לענת שלום
ברצוני להודות לך בגין השרות הנפלא והסבלני שלך בלהדריך אותי כיצד לעבוד עם המסלקה פנסיונית כל הכבוד ותמשכי כך! תודה והמשך יום נעים אורה
25.11.2014
הייתי רוצה לציין לשבך את ענת פולסקי על אדיבות והסבלונות הרבה במילוי הטפסים ובהסבר המפורט שעזר לי להבין את מהות השרות.
והלוואי שכל מרכזי שרות הלקוחות יתנהלו כמוה. בברכה.
דולב
9.12.2013
שלום לחבריי ההנהלה רק רציתי לברך אתכם שיש לכם רפרנטית בשם קירה עם נכונות כל כך גדולה לעזרה וסבלנות רבה . "הלוואי" שלא תקדמו אותה כדי שתמיד אם נצטרך היא תהיה שם לעזרהבברכה
הרצל
21.10.2013
הנדון: מילה טובה
ברצוני להביע את הערכתי ותודתי על השירות שניתן לי מנופר. נופר עונה בצורה נעימה ועניינית, סבלנית ושירותית ! קשובה ללקוח , מקצועית באופן הבולט לעין ואדיבה אנחנו כלקוחות רגילים להתלונן אך חשוב שיהיה מקום למילה טובה כאשר מגיע ולנופר בהחלט מגיע!! בברכה, ארז כושר * אשמח באם תעדכנו אותי שהמייל התקבל ותעבירו לאיילה מנהלת המוקד.
8.08.2013
רציתי להגיד לכם יישר כח ,אני משוחח עמכם בימים האחרונים הרבה (ליאת,אלדר,עמית,דן),יש לא מעט תקלות חוזרות של לקוחות בהוצאת הקוד ותפעול המערכת ,בכל פנייה אלכם אני נענה במהירות, במקצועיות והכי חשוב בהמון סבלנות ,ורצון של הנציג לעשות הכל למען פתרון התקלה והמשך שימוש נוח במערכת אם לא יודעים משהו מבטיחים לבדוק ולחזור ,ואכן בודקים וחוזרים בדיוק לפי לוח הזמנים שהתחייבתם , אז למרות הקושי ואי הנעימות , אם ככה יימשך השירות והרצון הגדול שלכם לסייע לי ולכל סוכן להצליח לעבוד עם המערכת ,אין לי ספק שהכול יסתדר , בהצלחה לכולנו ,אין לי ספק שהצלחה שלכם תוביל להצלחה שלי וחסכון זמן רב תודה,
שחר