ביוזמת ובפיקוח
רשות שוק ההון,
ביטוח וחיסכון

פניות איכות | מוסדיים

פורטל מוסדיים – הסבר על פניות איכות

לאחר הקשת שם משתמש וקוד טוקן תגיעו למסך הנ"ל:

כדי לצפות בפניות איכות שנפתחו ע"י מפיצים וחוסכים יש להיכנס לריבוע הימני

כדי לצפות בפניות איכות שנפתחו ע"י מעסיקים יש להיכנס לריבוע השמאלי שבסמוך אליו

יש ללחוץ על השדה מטה – פניות איכות מידע – מפיצים וחוסכים

לאחר לחיצה על פניות איכות תגיעו למסך שבו ניתן לראות את פניות האיכות, תאריך מענה נדרש ושם מגיש הפניה

לחיצה על "מענה לפניה" תוביל למסך זה:

לחיצה על "פרטי הפניה" תפרט את פרטי הבקשה

 

ניתן לראות דוגמא בצילומי מסך המצורפים מטה –

פרטי הבקשה

נושא הפניה

שבו מפורטים פרטי העמית שלגביו מוגשת הפניה

מקרים נוספים של הפונה

במידה והפונה מזהה בעיה גורפת, יציין בשדות אלו מקרים נוספים שבהם נתקל

בנוסף לכך, ניתן לראות מסמכים במידה וצורפו.

לצורך מענה על הפנייה יש ללחוץ על "מענה לפניה ראשית".

לאחר בדיקת המקרה, יש לבחור את הסטטוס המתאים

במידה ויש צורך בשליחת קובץ מתקן, יש לסמן "כן" על השאלה: "האם החברה המנהלת מתכוונת לשלוח מידע מתוקן לבקשה המקורית?"

במסך זה יש לתת מענה מצד הגוף המוסדי, במידה ויש פניה נוספת לבעיה זהה:

בלשונית "מסמכים מצורפים למענה" – ניתן לצרף מסמכים התומכים במענה:

במידה ונדרש לשלוח מענה מתוקן, יש לציין בלשונית "מידע מתוקן לבקשה" את מספר תיק המסלקה ואת שם הקובץ שיישלח.


לסיום, יש ללחוץ על "שלח מענה"

ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית

בחרו את סוג המשתמש לכניסה לאתר:

עדיין אין לכם חשבון? 

בחרו את סוג המשתמש להרשמה לאתר:

המסלקה הפנסיונית מודיעה בצער רב על נפילתו של סמ"ר איתי פוגל הי"ד, בנם של יואב ויעל.

בית המסלקה מביע תנחומים עמוקים ליואב ולמשפחתו בשעה קשה זו.

כניסה לשירות באמצעות:

רישום של סוכן/ יועץ חדש