מספר ימים אחר עליית הגרסה אותרה תקלה לפיה בחלק קטן מהבקשות, בקבצי ה-Excel וה-PDF המופקים ממערכת המסלקה קיימים שדות/בלוקים ריקים. נדגיש כי המידע המוצג בשולחן העבודה של הסוכן, מידע הנשלח ללקוחות B2B (כספות) וקבצי ה- XML המורדים מהפורטל, תקינים ומלאים לחלוטין.
מאז הדיווח הראשון על התקלה אנו פועלים ברציפות ובנחרצות לתיקונה וכבר העלנו למערכת שלושה סבבי תיקונים אשר הקטינו את היקף האירועים אולם טרם פתרו אותם במלואם. בשעות אלו עולה למערכת תיקון רביעי שאנו מקווים כי יפתור סופית את הבעיה כבר מחר (יום ה' 23/6/22). מנכ"ל המסלקה, עמיר טל התייחס לתקלה בהרצאתו בוועידת הסוכנים והיועצים של עדיף שהתקיימה אתמול ועדכן את ציבור הסוכנים בנושא.
אנו מתנצלים על אי הנוחות הנגרמת עקב התקלה ומזמינים אתכם, ככל שנתקלתם במקרה שכזה, לשלוח מייל למוקד התמיכה שלנו עם פרטי הבקשה לצורך הפקה מחדש וקבלת קובץ מלא. לא יבוצע חיוב בשנית על בקשה שהייתה תקולה.
לאחר סיום הטיפול בתקלה נפיץ עדכון מסודר באתר המסלקה.
למידע על דרכי יצירת קשר עם מוקד המסלקה לחצו כאן