🔔 לכל העדכונים >

16.7.24 | אין עדכונים חדשים

ביוזמת ובפיקוח
רשות שוק ההון,
ביטוח וחיסכון

הגשת פניית איכות

הגשת פניית איכות

במידה ומתגלה בעיה לכאורה בתוכן המידע שהתקבל מהחברה המנהלת/הגוף המוסדי, יכול הסוכן/יועץ להגיש "פניית איכות".

הגשת הפנייה יכולה להיעשות מתוך עמוד הבית או מתוך תצוגת המידע לבקשה שהוגשה.

הבקשה תעבור סינון ראשוני על ידי מוקד המסלקה ולאחר מכן תועבר להמשך טיפול החברה המנהלת.

על החברה המנהלת חלה החובה להחזיר תוך 3 ימים תשובה מנומקת בדבר קבלת/דחיית הפניה ובמקרה הצורך לבצע תוך 7 ימים נוספים משלוח מתוקן של המידע החסר או השגוי.

ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית

בחרו את סוג המשתמש לכניסה לאתר:

עדיין אין לכם חשבון? 

בחרו את סוג המשתמש להרשמה לאתר:

רישום של סוכן/ יועץ חדש

שינוי בתהליך ההתחברות למסלקה באמצעות טוקן

(רלוונטי עבור סוכנים, מפיצים ומעסיקים בלבד)

מתחברים למסלקה באמצעות טוקן? עליכם להחליף לטוקן אפליקטיבי או להחליף את הטוקן הפיזי הקיים עד ה-1.11.24 

כניסה לשירות באמצעות: