הגשת פניית איכות
במידה ומתגלה בעיה לכאורה בתוכן המידע שהתקבל מהחברה המנהלת/הגוף המוסדי, יכול הסוכן/יועץ להגיש "פניית איכות".
הגשת הפנייה יכולה להיעשות מתוך עמוד הבית או מתוך תצוגת המידע לבקשה שהוגשה.
הבקשה תעבור סינון ראשוני על ידי מוקד המסלקה ולאחר מכן תועבר להמשך טיפול החברה המנהלת.
על החברה המנהלת חלה החובה להחזיר תוך 3 ימים תשובה מנומקת בדבר קבלת/דחיית הפניה ובמקרה הצורך לבצע תוך 7 ימים נוספים משלוח מתוקן של המידע החסר או השגוי.