אמנת השירות

מתוך הבנה ששירות המסלקה הפנסיונית מספק שירותים חשובים לכל אחד ואחד מאתנו, תספק חברת  SWIFTNESS מפעילת השירות,

סטנדרטים שירותיים ברמה הגבוהה ביותר.
אנו מתחייבים:

 

חברת סוויפטנס  תספק שירות אמין ואיכותי בעבור כלל הגופים המוסדיים, היועצים הפנסיוניים והסוכנים הפנסיוניים,
החוסכים והמעסיקים וכן תסייע להסדיר את הליכי העבודה ביניהם ולהפכם לפשוטים יותר.
חברת סוויפטנס   תעמיד לרשות לקוחותיה מוקד שירות אשר ישים דגש על מענה מקצועי, מובן וזמין ללקוחות המסלקה
בשעות הפעילות (ימים א'-ה', 8:00-19:00, ימי ו' וערבי חג, 8:00-14:00). בנוסף, ניתן יהיה לדווח על תקלות באמצעים ממוחשבים גם בשעות בהן המוקד סגור.
כדי להבטיח את איכותו של השירות הניתן על ידי חברת סוויפטנס , יבוצעו באופן רציף סקרי שירות ואבטחת מידע.
להלן התחייבותנו לזמני מענה:

  • מענה לפניה הועברה באמצעות אתר האינטרנט: עד 3 שעות
  • מענה לפניה בכתב שהועברה באמצעים אחרים: עד 2 ימי עסקים
  • המתנה למענה אנושי במוקד השירות: 1 דקה
  • מענה ראשוני מגופים מוסדיים לבקשת מידע: תוך 3 ימי עסקים
  • מענה לבירור בנושא גביית דמי שימוש: 2 ימי עסקים

 

אנו מבטיחים ללקוחותינו חסיון מלא על כל המידע העובר באמצעות המערכת.
חברת סוויפטנס  משתמשת במוצרי אבטחת המידע המובילים בעולם, בעזרתם אנו יכולים להבטיח הקפדה על שמירת
סודיות וצנעת הפרט.
הגלישה בפורטל המסלקה נתמכת לנוחיותכם בדפדפנים הבאים:

דפדפן מסוג אקספלורר 8.0 ומעלה

דפדפן מסוג פיירפוקס מוזילה 3.0 ומעלה

דפדפן מסוג כרום 28.0 ומעלה

דפדפן מסוג ספארי 5.0 ומעלה

מהירות חיבור אידיאלית: המהירות הנדרשת בכדי להבטיח עבודה מלאה ומיטבית באמצעות המסלקה הנה MB4-6.

ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית
בחרו את סוג המשתמש לכניסה לאתר:
סוכנים ויועצים
חוסכים
מעסיקים
כניסה
כניסה
כניסה
הכנס לשירות באמצעות:

ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית
בחרו את דרך ההרשמה לאתר בהתאם לסטטוס המשתמש:
חוסכים
הרשמו וקבלו את המידע הפנסיוני שלכם
הרשמה
מעסיקים
הרשמה
סוכנים/יועצים
עברו להרשמה מעמוד הבית
הרשמה