ביוזמת ובפיקוח
רשות שוק ההון,
ביטוח וחיסכון

התחברות למסלקה באמצעות טוקן

לרשותכם 2 אפשרויות על מנת להתחבר למסלקה הפנסיונית באמצעות טוקן:

במידה ובחרתם להתחבר באמצעות טוקן אפליקטיבי (אפליקצית Comsign), יש לבצע את השלבים הבאים כדי להתחבר:

1

כניסה למערכת

מסך הכניסה למערכת:

2

הפעלת התהליך דרך האזור האישי

לחצו על הכפתור "החלפת טוקן" שמופיע מצד שמאל למעלה:

בפורטל מעסיקים כפתור החלפת הטוקן יופיע באופן הבא:

3

תהליך החלפת הטוקן

התחילו את תהליך החלפת הטוקן:

בחרו בסוג הטוקן: "הורדת האפליקציה לטלפון" והמשיכו לפי ההוראות 

במידה ובחרתם להתחבר באמצעות טוקן פיזי, יש לבצע את השלבים הבאים כדי להתחבר:

1

הזמנת טוקן

* אם כבר קבלת את הטוקן – יש לעבור לשלב הבא *

על מנת לבצע הזמנה של טוקן פיזי במשלוח או באיסוף עצמי, לחצו על הכפתור:

שימו לב: את תהליך ההחלפה יש לסיים עד לתאריך 1.11.2024. לאחר מועד זה עלולים הטוקנים הישנים להיחסם לפעולה.

2

כניסה למערכת

מסך הכניסה למערכת:

3

הפעלת התהליך

לחצו על הכפתור "החלפת טוקן" שמופיע מצד שמאל למעלה:

4

תהליך החלפת הטוקן

התחילו את תהליך החלפת הטוקן:

בחרו בסוג הטוקן: "טוקן פיזי" והמשיכו לפי ההוראות 

שימו לב: לאחר סיום ביצוע החלפת הטוקן, העדכון במערכת של הטוקן החדש אורך מספר דקות.

במידה ונתקלתם בכל בעיה בתהליך, אתם מוזמנים לפנות למוקד התמיכה שלנו.

בחרו אחת מאפשרויות ההתקשרות הזמינות עם המסלקה:

ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית

בחרו את סוג המשתמש לכניסה לאתר:

עדיין אין לכם חשבון? 

בחרו את סוג המשתמש להרשמה לאתר:

עדיין אין לכם חשבון? 

בחרו את סוג המשתמש להרשמה לאתר:

ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית

בחרו את סוג המשתמש לכניסה לאתר:

שינוי בתהליך ההתחברות למסלקה באמצעות טוקן

(רלוונטי עבור סוכנים, מפיצים ומעסיקים בלבד)

מתחברים למסלקה באמצעות טוקן? עליכם להחליף לטוקן אפליקטיבי או להחליף את הטוקן הפיזי הקיים עד ה-1.11.24 

כניסה לשירות באמצעות:

רישום של סוכן/ יועץ חדש