שינוי בתהליך ההתחברות למסלקה באמצעות טוקן
(רלוונטי עבור סוכנים, מפיצים ומעסיקים בלבד)
מתחברים למסלקה באמצעות טוקן? עליכם להחליף לטוקן אפליקטיבי או להחליף את הטוקן הפיזי הקיים עד ה-1.11.24
לרשותכם 2 אפשרויות על מנת להתחבר למסלקה הפנסיונית באמצעות טוקן:
במידה ובחרתם להתחבר באמצעות טוקן אפליקטיבי (אפליקצית Comsign), יש לבצע את השלבים הבאים כדי להתחבר:
1
כניסה למערכת
מסך הכניסה למערכת:
במידה ובחרתם להתחבר באמצעות טוקן פיזי, יש לבצע את השלבים הבאים כדי להתחבר:
1
הזמנת טוקן
* אם כבר קבלת את הטוקן – יש לעבור לשלב הבא *
על מנת לבצע הזמנה של טוקן פיזי במשלוח או באיסוף עצמי, לחצו על הכפתור:
שימו לב: את תהליך ההחלפה יש לסיים עד לתאריך 1.11.2024. לאחר מועד זה עלולים הטוקנים הישנים להיחסם לפעולה.
שימו לב: לאחר סיום ביצוע החלפת הטוקן, העדכון במערכת של הטוקן החדש אורך מספר דקות.
במידה ונתקלתם בכל בעיה בתהליך, אתם מוזמנים לפנות למוקד התמיכה שלנו.
© כל הזכויות שמורות לסוויפטנס בע”מ 2022
designed by parallax
ברוכים הבאים למסלקה הפנסיונית
בחרו את סוג המשתמש לכניסה לאתר:
עדיין אין לכם חשבון?
בחרו את סוג המשתמש להרשמה לאתר:
שינוי בתהליך ההתחברות למסלקה באמצעות טוקן
(רלוונטי עבור סוכנים, מפיצים ומעסיקים בלבד)
מתחברים למסלקה באמצעות טוקן? עליכם להחליף לטוקן אפליקטיבי או להחליף את הטוקן הפיזי הקיים עד ה-1.11.24
הרשמו לשירות באמצעות: